Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SERUNDING IKAN, DAGING DAN AYAM | DIRECT FROM KELANTAN


Serunding Kg Laut,Kelantan untuk dijual..

Cara pembuatan daripada cara tradiosional.

Ramuan yang cukup pada masakannya.

Sekali rasa pasti nak lagi..Sapa yang nak rasa serunding Ikan, ianya diperbuat daripada Ikan Selayang.

Untuk tahu harga sila hubungi saya...

Tempahan yang banyak akan mendapat harga yang menarik dan yang pasti, kos penghantaran bagi sekitar semenanjung Malaysia akan ditanggung oleh saya..

untuk tempahan sila hubungi saya, redza - 0199835419 atau emailkan kepada saya pertanyaan anda di redza.zakaria.77@gmail.com

Usah berlengah lagi, rebut peluang jana pendapatan tambahan sampingan pada bulan Ramadhan ini..

Anda boleh dapatkan sedikit sample & kemudian, bagi rakan2, saudara mara anda rasa keenakan serunding kami..Pasti anda akan tertawan dengan keenakannya..

Tak salah mencuba, baru anda boleh nilai akan kata2 saya..

Tempahan awal, amat dialu2kan...

Sekian, terima kasih
 
 

No comments:

Post a Comment