Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAWARAN HEBAT KEPADA BLOGGER | SEWA TAPAK IKLAN

Assalamua'laikum..

Saya mencari blog yang mempunyai purata traffik UV 300 dan keatas sehari

Tujuannya untuk menyewa tapak banner jenis iframe saiz 728x35

Saya akan menyewa selama sebulan (permulaan) dengan bayaran sebanyak RM100

Sekiranya saya berpuas hati. Saya ingin menyewa selama setahun ( RM1200 )

Blog tersebut mestilah berat kurang dari 100kb

Kepada yang berminat, sila emailkan kepada saya

alfahani@gmail.com

hantar print screen analytic UV blog sebagai bukti.

boleh tengok contoh banner di blogmaya.com

kedudukan banner paling atas, warna ungu.

1 comment:

  1. xberapa faham..kalau uv di blog saya tinggi awk nak sewa tapak iklan di blog saya mcm tu je?

    www.nornadiah.com

    ReplyDelete